De perfecte coördinatie

Je kunt het werk vol vertrouwen uit handen geven aan LP Management. Ik ga ermee aan de slag en zorg dat iedereen weet wat er gedaan moet worden. Zo kan ik het projectteam aansturen of een sterke pitch of briefing schrijven en geven aan leveranciers. Ik ben helemaal in mijn element met planningen en begrotingen en hou deze altijd in mijn achterhoofd tijdens het werk. Door mijn jarenlange ervaring kan ik ook advies geven over verschillende MarCom gerelateerde onderwerpen, zoals het realiseren van voordelen of het effectiever inzetten van (live) communicatie momenten.

Ondersteuning

Naast dat ik een event van A tot Z kan organiseren en coördineren, kun je mij ook inzetten voor enkel de uitvoer van een event. Dan ben ik niet betrokken bij het voortraject, maar zorg ik ervoor dat de uitvoer van het event vlekkeloos verloopt. Of precies andersom. Ik kan ook ondersteunen door eventprocedures te standaardiseren, zodat toekomstige events sneller, overzichtelijker en identiek verlopen.

Daarnaast kan ik ook ondersteunen op de communicatie- of eventafdeling, vanuit huis of op kantoor. Misschien is er een medewerker ziek, met verlof of moeten er pieken opgevangen worden. Een interim-traject met Linda, voelt eigen als een collega. 

Een goed advies

Wanneer in jouw organisatie de expertise of capaciteit ontbreekt om een event, campagne of MarCom-traject op te zetten, kan ik aanhaken als een verlengstuk van uw organisatie.

Dankzij mijn ervaring weet ik welke wegen te bewandelen en kan ik een samengesteld of bestaand team dirigeren naar het gewenste resultaat. LP Management ontzorgt!

Duidelijke organisatie

Wanneer in jouw organisatie de expertise, capaciteit of simpelweg de tijd ontbreekt om een event, campagne of communicatietraject op poten te zetten, neem ik dit graag uit handen. Dit kan het totale pakket zijn of juist een specifiek onderdeel ervan, bijvoorbeeld catering, logistiek en/of in- of externe communicatie. Ik hou mij dan ook bezig met het aanvragen van offertes, afstemmen van details met leveranciers en opstellen van draaiboeken.  De volgende stap is dan uiteraard om dit nauw in de gaten te houden dat de actiepunten in de draaiboeken juist worden uitgevoerd. Ik heb ervaring in het organiseren van events in het binnen- én buitenland.